Godziny pracy: Skontaktuj się z nami Inter-Metal s.c. tel./fax: +48 94 342 1903 email: sales@inter-metal.pl Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informuję, że: – Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Inter-Metal s.c. z siedzibą w 76-009 Bonin, Bonin 44C (zwany dalej Inter-Metal). – Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Inter-Metal: e-mail: rodo@inter-metal.pl, tel: 664-409-409 – Podstawą prawną przez Administratora Pani/Pana danych osobowych jest: – Danych osobowych nie przetwarzamy w sposób zautomatyzowany. – Odbiorcy danych osobowych będą na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, – Dane osobowe będą przetwarzane przez cały czas trwania współpracy, a po zakończeniu współpracy dane będą usunięte, chyba, że przepisy prawa albo interes Inter-Metal jako administratora danych będą obligowały firmę do dalszego ich przetwarzania. – Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. – Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. Sprzedawca – Inter-Metal S.C., Bonin 44 C, 76-009 Bonin Kupujący – podmiot nabywający towary / usługi (kontrahent Inter-Metal) Incoterms – Międzynarodowe Warunki Handlu. Zbiór reguł, określających warunki sprzedaży. Przewoźnik – firma spedycyjna zajmująca się profesjonalnie przewozem towarów lub inny przewoźnik wskazany przez kupującego EXW. Ex Works (… named place) – od zakładu (… określone miejsce). Termin ten oznacza minimalny zakres czynności Sprzedawcy związanych z dostawą zakupionych towarów. Dostawa zostaje uznana za dokonaną w momencie postawienia towarów do dyspozycji kupującego w oznaczonym miejscu bez dalszych obowiązków Sprzedawcy. Towar uważa się za dostarczony w momencie postawienia towarów do dyspozycji kupującego w oznaczonym miejscu, w tym momencie następuje przeniesienie ryzyka uszkodzenia lub utraty towaru na kupującego. FCA. Free Carrier (… named place) –Franco przewoźnik (… określone miejsce). Termin ten oznacza dostawę towarów, w której Sprzedawca ponosi koszty transportu, załadunku oraz ubezpieczenia do momentu przekazania towarów pierwszemu przewoźnikowi wskazanemu przez kupującego w oznaczonym miejscu. Towar uważa się za dostarczony w momencie załadunku przez przewoźnika, w tym momencie następuje przeniesienie ryzyka uszkodzenia lub utraty towaru na kupującego. DAP (Delivered at Place) – dostarczone do miejsca. Termin ten oznacza dostawę towarów , w której Sprzedawca odpowiada za dostarczenie towaru do określonego miejsca wskazanego przez Kupującego, a rozładunek towaru jest obowiązkiem kupującego. Dostawa zostaje uznana za dokonaną w momencie dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Kupującego, w tym momencie następuje przeniesienie ryzyka uszkodzenia lub utraty towaru na kupującego. DDP. Delivered Duty Paid (… named destination place) – dostarczone, cło opłacone (… określone miejsce przeznaczenia. Termin ten oznacza maksymalny zakres czynności Sprzedawcy związanych z dostawą zakupionych towarów. Zakres odpowiedzialności rozszerzony w stosunku do DAP o odpowiedzialność oraz pokrycie kosztów związanych z odprawą celną importową. Termin ten oznacza dostawę towarów, w której Sprzedawca odpowiada za pokrycie kosztów związanych z odprawą celną importową i dostarczenie towaru do określonego miejsca wskazanego przez Kupującego. Dostawa zostaje uznana za dokonaną w momencie dostarczenia towaru, co do którego cło zostało opłacone do miejsca wskazanego przez Kupującego, w tym momencie następuje przeniesienie ryzyka uszkodzenia lub utraty towaru na kupującego. Kupujący zobowiązuje się do starannego zbadania towaru w chwili jego odbioru pod względem ilościowym i jakościowym pod kątem ewentualnych widocznych wad. Po zbadaniu towaru podpisany zostanie dokument WZ (wydania zewnętrznego). Podpisanie dokumentu WZ przez osobę odbierającą towar jest równoznaczne ze stwierdzeniem zgodności z zamówieniem pod względem ilościowym i jakościowym oraz brakiem wad, które mogłyby zostać wykryte przy starannym zbadaniu towaru podczas dostawy / odbioru. W przypadku stwierdzenia wad towaru w trakcie odbioru towaru: Odpowiedzialność wynikająca z OWDS lub przepisów prawa nie zwalnia Sprzedawcy z odpowiedzialności wynikającej z prawa rękojmi, o ile wada zostanie wykryta i zgłoszona w przeciągu 7 dni licząc od daty wystawienia dokumentu WZ (wydania zewnętrznego) lub dostarczenia towaru bez takiego dokumentu. W/w okres nie dotyczy sytuacji gdy kupujący jest konsumentem. W przypadku wad, których nie da się wykryć przy odbiorze, Kupujący ma obowiązek powiadomić Sprzedawcę o wadach w ciągu 30 dni od przyjęcia towaru. Kupujący zobowiązuje się udostępnić wadliwy towar w stanie dostawy do wglądu Sprzedawcy na każde jego wezwanie. Jeżeli towar zostanie przetworzony, odpowiedzialność Sprzedawcy za wady wygaśnie. Kontakt
Nasza
siedziba Biuro
8:00 – 15:00 +48 94 342 1903
Kontakt
Bonin 44 C
76-009 Bonin Obowiązek informacyjny RODO
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia np. firma kurierska, obsługa informatyczna przy pomocy której realizowana jest dostawa lub inne podmioty, gdy jest to potrzebne do realizacji ww. celów. Ogólne warunki dostaw
1. Słownik pojęć
OWDS – Ogólne Warunki Dostaw / Sprzedaży2. Odbiór towaru / dostawa