Należy zrozumieć obecne i przyszłe potrzeby klienta, dążyć do spełnienia wymagań klienta oraz dążyć do wyprzedzenia jego oczekiwań.
Najwyższe Kierownictwo w celu zgłębienia filozofii zarządzania jakością i skutecznego wdrożenia SZJ Kierownictwo ustala jedność celu i kierunku działania organizacji w związku, z czym winni kreować w swojej organizacji takie środowisko, którego efektem będzie pełne zaangażowanie się pracowników w osiąganie celów organizacji. Zasoby ludzkie na wszystkich szczeblach są istotą organizacji i ich całkowite zaangażowanie pozwala na wykorzystanie ich zdolności dla dobra organizacji. Pożądany wynik osiąga się z większą efektywnością wówczas, gdy działania i związane z nim zasoby są zarządzane jako proces. Identyfikowanie, zrozumienie i zarządzanie wzajemnie powiązanymi procesami jako systemem przyczynia się do zwiększenia skuteczności i efektywności organizacji w osiąganiu celów. Warunkiem koniecznym, aby zarządzanie jakością przynosiło wymierny efekt, jest ciągłe doskonalenie funkcjonowania całej organizacji. Decyzje w ramach organizacji powinny być podejmowane tylko na podstawie faktów, bowiem ich skuteczność zależy od przeprowadzonej analizy danych i informacji. Organizacja i jej dostawcy są od siebie zależni, a wzajemnie korzystne powiązania zwiększają zdolność obu stron do tworzenia wartości. Jakość.
oraz jego ciągłego doskonalenia postępuje wg ośmiu głównych zasad zarządzania: Orientacja na klienta
Przywództwo
Zaangażowanie ludzi
Podejście procesowe
Podejście systemowe do zarządzania
Ciągłe doskonalenie
Podejmowanie decyzji na podstawie faktów
Wzajemnie korzystne powiązania z dostawcami
Zobacz naszą politykę jakości: